Uppe före tuppen!

Ännu en gång är ungarna uppe före tuppen. Ganska långt innan tuppen också. Tindra vaknade före 6 idag. Jag börjar tröttna på det nu. För hon blir så himla trött och grinig på kvällarna och fastän hon vilar så hjälper inte det. Nåja, det går väl över nån gång..

Vad händer idag då? Först ska ungarna till dagis. Sen blir det promenad med Troja. Får bli ner till konsum för att kolla om dom har alvedon där. Jesper svängde förbi OK igårkväll men dom hade slut, så jag får chansa på konsum. Annars går jag hem och tar bilen och sticker till apoteket istället. Handla måste vi också göra idag, alltid lika tråkigt.

Jag är fortfarande sugen på att färga håret. Men jag kan inte bestämma mig för vilken färg! Men håret blir ju så glansigt och fint när man färgat det. Kanske bara slänger i en färg som liknar den jag redan har bara för att känna lite omväxling. Jisses vad jag inte alls är bra på att skriva idag..det blir bara en enda gröt.. Får nog ge upp nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0