Då var det morgon igen..

Tindra är droppad på dagis och Molly ligger och sover. Nu då? Jag har ont i min rygg. Tror att jag log i lite väl mycket när jag tränade igår. Men man måste ju ta i, hur ska man annars bli av med babyfettet som etsat sig fast på min kropp? Detta med 9 månader upp och 9 månader ner kommer inte stämma in på mig denna gången och jag måste erkänna att jag faktiskt är lite pissed off för detta. Men egentligen har jag väl bara mig själv att skylla, eller? Låt mig tänka efter.. Njaa, jag hade ju sånt problem med min ichias under graviditeten och även 5 månader efter den. Så jag kunde ju knappt röra mig och då inte ens träna. Så dom här 2 månaderna sen ichiasen gav med sig? Då har jag väl enbart varit lat kanske.. Tränat lite när jag kännt för det. Och nu är det 1½ månad kvar tills Molly blir 9 månader och på den tiden ska jag ha behövt gå ner 5 kg för att nå inskrivningsvikten. Jag litar inte på mig själv och tror inte att jag kommer lyckas med den bedriften men jag ska i alla fall ge det en ärlig chans.

Bara för att jag sitter här och skriver så blev jag sugen på att träna igen. Man kanske skulle klä på Molly och ta sig en promenix ner till stan? Ja, när hon vaknar alltså? Vi behöver ju handla hem lite mat till idag så jag hade ju faktiskt kunnat använda mina ben för att göra det. Och sen när Jesper vaknar hade jag kunnat be han komma ner till stan och kanske äta en lättare lunch? Får se på det. Molly får vakna först i alla fall. Jesper vill ju hellst handla på maxi så kanske skulle gå ut till torp istället? Nåja, vi får se på det som sagt. Tar jag mig inte en promenad så kommer jag i alla fall att träna ikväll igen. Kör nog på pilates ikväll. Men jag får väl återkomma senare om hur jag gör/gjort. Vädret är ju pisstråkigt så det väger in lite..

Nää, jag får återkomma senare. Tänkte skriva lite om Molly men jag vill inte gärna blanda inlägg såhär..

Kommentarer
Postat av: Moster Nina.

Hej gumman. Vill bara ge dig lite tips om viktminskning. jag hinner knappt träna nu mera utan jag har bara ändrat min kost. Kör planering veckovis vilken man man ska äta under veckan och inhandla alt klart. Kör just nu viktväktarna men det fins ju andra metoder som LCHF om det skulle passa bätre.

2010-08-19 @ 11:54:43
Postat av: CLASSY

Tack du :) Hur mår du idag?

2010-08-19 @ 12:16:00
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: mimmi :d

fin blogg, allt bra ? :)

2010-08-19 @ 18:18:32
URL: http://privatastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0