Start - invägning

Som jag skrev igår så skulle jag göra en liten "invägning" idag. Så här kommer den!

Vikt: 72,2kg
Mått i cm
Midja (tjockaste stället): 103cm herregud..
Höft (tjockaste stället): 109cm
vänster lår: 63cm
höger lår: 64,5cm

Nu hinner inte jag mer för denna gången. Jag fattar inte ens att jag skriver ut detta.. Nåja, nu har jag inte tid, ska klä på Tindra och gå med henne till dagis.

Uppdatering:
Blev ingen promenad för att handla frukost idag. Tar bilen sen. MEN jag har fått i mig frukost ändå! Vi hade lite bröd kvar hemma så jag har ätit en smörgås och sitter nu med ett stort glas vatten. Detta SKA funka! Funderar på lite träning ikväll..skulle vara skönt faktiskt! Så nu har jag bara 3 måltider kvar att äta..hellst 4!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0