Tränat kondition!

Idag har jag faktiskt bara kört kondition. Den måste VERKLIGEN förbättras alltså, puh! Men nu har jag fan ätit gotta hela förra veckan, liten svacka kanske.. Så nu måste jag komma igång igen. Nästan så att jag skäms om jag ska vara ärlig.. Men som sagt, nu tar vi nya tag! Och jag började ordentligt idag! Jag plockade nämligen fram cykeln. Cyklade till gymmet, bara nedför typ hela vägen och det är 2,2km dit (enligt googlemaps). Väl där ställde jag mig på crosstrainern i 30 minuter på viktminskningsprogrammet, SHIT vad jobbigt! Svetten rann och mjölksyran brännde i benen, men fy FAN vad skönt det var! Sen började jag känna lite..ska jag verkligen orka cykla hela vägen hem med bara uppförsbackar?! Men jag bet ihop, körde lite mage och sen tog jag mig utåt, hoppade upp på cykeln och faktiskt cyklade hela vägen hem utan att stanna. Nu är jag alldeles skakis i benen alltså. Och alldeles svettig.. Så nu ska jag hoppa in i duschen innan det är dags att hämta kidsen på dagis.

Imorn är det dags igen, då blir det Cirkel-gym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0