Lite träning och vägning!

Tänkte göra ett speciellt inlägg bara för vägningen och träningen. Så kommer jag göra ett nytt inlägg senare när ungarna lagt sig!

Jag blev så glad imorse så det finns inte! Jag ställde mig på vågen och den stod på 69,5 kg! Jag har äntligen lyckats ta mig under det förbaskade 70kg-sträcket! Det tog sin lilla tid, men jag har ju inte haft någon motivation alls! Men nu har jag alltså ett kilo kvar tills inskrivningsvikten (så mycket som jag vägde när jag skrevs in på mödravårdcentralen när jag blivit gravid med Molly) och det känns fruktansvärt skönt! Nu känns det som att vi är på god väg! Har som sagt pendlat fram och tillbaka mellan 70,5-72,5 i flera månader nu, till och med varit uppe på 73! Men dit ska vi inte igen kan jag säga! Nu bär det av neråt, hehe!

Träningen då? Ja, förutom att jag numera går långpromenader i stort sett varje dag med hunden, förutom dom dagarna som Jesper känner för att gå, så har jag nu börjat om med videoarna (hur fasen böjer man det då??) som jag höll på med i våras. Igår körde jag igång "Pump it up!". Orkade dock bara 30 minuter, nästan pinsamt! Såhär otränad var jag inte ens när jag började träna efter att Tindra kommit! Och idag tänkte jag köra pilates med min värkande kropp. Den videon är på 30 minuter så det är ganska lagom. Och angående "värkande kropp" så har jag sjukt mycket träningsvärk i mina ben idag efter den intensiva träningen igår, haha! Näe, nu får det tamejsjutton bli förändring på detta!

Men kan säga att dagens träning har blivit/kommer att bli:
1 timme och 20 minuters promenad och bus med Troja (Krewer och Thea)
Plus några pinkningsrundor
30 minuter pilates

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0