Träning och klippning!

Ja då har det blivit lite träning idag med. Känner mig lite skakis i kroppen. Körde först igång den vanliga pilatesvideon på 30 minuter, börjar gå bättre och bättre så att man gör rätt och får in rätt teknik. Efter den så letade jag upp en video på youtube och gjorde ytterligare övningar med bollen. Gjorde några armhävningar först..lyckades i alla fall göra 7 stycken, förhoppningsvis kan jag väl utöka eftersom. Sen var det fler ben och rumpövningar så nu känns det verkligen att man har gjort nån nytta! Shakey shakey! Så summan av dagens träning är:

- 60 min promenad
- 30 + 15 minuter pilates

Skönt som sjutton! Angående klippningen då? Jo, jag har bokat en klipptid under morgondagen. Klockan 11.30 så ryker rufset av! Ska bli skönt det med. Men innan det så planeras en långprommis på morgonen. Blir att klä på sig mer så att man slipper vända efter halva promenaden, hehe. Men jag måste ändå vara hemma till 11 igen så att jag hinner väcka Jesper och så innan jag ska åka. Får se om han åker med mig till frissan eller hur han gör.

Nää men nu ska jag sluta svammla här, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0