Sjukstuga igen!

Japp, då var det min och Jespers tur istället. Halsont, snuva och hosta. Inget roligt alls faktiskt! Ingen av oss har dock feber ännu men jag bara väntar på det.. Men det hindrade inte mig från att starta dagen med en långpromenad! När jag gick för att lämna Tindra på dagis så tog jag, i vanlig ordning, med mig Troja för en rastningsrunda. Men jag fortsatte gå.. Vi gick först på den oplogade cykelvägen, förbi tennisplanen, ner i dalen, upp förbi sandersdalsskolan och ner till skogslyckan och sen gick vi upp för den andra cykelvägen och hem igen. En lagom runda på ca. 45 minuter. Ska faktiskt börja gå den rundan i alla fall dom dagarna Tindra är på dagis. Man känner sig alltid lite piggare efter en sån promenad!

Vad ska vi hitta på resten av dagen då? Jo, någon av oss ska i alla fall åka och handla lite mat. Det ekar tomt överallt. Idag ska det bjudas på spagetti och köttfärssås, jag blev så sugen på det! Sen får vi väl se om vi orkar hitta på nått annat.

Kommentarer
Postat av: Nina

usch va jobbigt med sjukstuga. hoppas han blir frisk snabbt å att ni slipper bli smittade ni med..

2011-01-11 @ 10:22:47
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina

hahah ja dem brukar bli 1000000 ggr värre S



krya på dig du med då! :D

2011-01-11 @ 14:15:39
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0