Dagens träning!

Har precis kommit hem från gym, arbetsförmedlingen och handling. Så jag tänkte bara skriva snabbt om dagens träning innan jag ska hämta ungarna på dagis!

Började med 15 minuter på crosstrainern som uppvärmning.
Sen körde jag alla maskiner såsom armar, axlar, rygg, mage och ben (ja även bröst och sånt men jag räknar in det i armar).
När jag var klar med det så ställde jag mig på löpbandet. Gick i 5 minuter och sen sprang jag en stund, vet inte hur länge jag sprang men jag varvade sedan resten av tiden med att gå och springa. Sammanlagt stod jag på löpbandet i 40 minuter, skööönt!

Ikväll kommer jag dock göra lite stretchövningar här hemma. För jag är ju inte ute efter att bli värsta biffen, bättre med långa och smidiga muskler. Jag vill få tillbaka spänstigheten i kroppen helt enkelt.

Det var allt för denna gången! Föresten måste jag nog skaffa mig ett nytt måttband. Hade varit kul att se hur mycket man minskar i cm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0