Dagens träning!

För att svara på 2 kommentarer av mamma och Jessica, så ja! Jag har verkligen hittat den träningsform som passar mig bäst! Och jag tycker det är jättekul och oerhört skönt!

Idag åkte jag ner till gymmet vid 18-tiden. Åkte ner, bytte om och ställde mig på löpbandet. Jag tog det lugnt (nåja) och gick "bara" i raskt tempo i 35 minuter ungefär, jag fastnade i Simpsons. Sen var det dags att bege sig till Sal C och Body Jam. Det passet var på 60 minuter. Däremot kan jag nog direkt säga att det inte var någonting för mig. Tyckte mest det var nått hopp och studs med benen i kors. Nja, jag tror att jag skippar det faktiskt. Jag vill ha nått som känns i alla muskler liksom. Visst blev man svettig av body jam men jag kan inte säga om det berodde på att salen var en bastu eller för att man rörde på sig. Var säkert en blandning men man höll nästan på att kvävas! Men nu har jag i alla fall prövat, eller hur? Kan vi testa nått annat istället!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Har bara glömt att fråga kör dom inge zumba på gymmet? det verkar ju ha blivit jätte populaärt och det tycker du väll vara jätte kul eller minns jag fel. Ja här händer det inte så mycket, mest provtagningar och så mäter dom min mat och i dag ska jag träffa en dietist, nu längtár jag bara hem till Nomi och ner till dej och mina barnbarn kram mamma

2011-03-15 @ 08:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0