Hemkommen från gymmet!

Blev ett gött pass på gymmet idag! Känner mig nästan lite skakis. Tog i lite mer än tidigare och det känns i kroppen att den börjar orka mer efter denna nedrans förkylning alltså! Startade på crosstrainern i ganska lugn takt i 7 minuter, sen ökade jag takten och pressade mig själv i 7 minuter och sen tog jag det lugnt igen den sista minuten som var kvar på "uppvärmningen". Shit säger jag bara! Svetten rann om mig! Sen körde jag i maskinerna som vanligt och kände att jag förmodligen kan öka bröstpressen nästa gång. Det var inte jättejobbigt att ta sig igenom 3x15 repetitioner liksom. Känns bra! Sen avslutade jag, som vanligt på löpbandet. Gick i rask takt 5 minuter, sen sprang jag i 10 minuter, gick i rask takt i 10 minuter och sen sprang jag i 5 minuter. Och denna gången ökade jag farten både när jag gick och sprang så jag kan lova att jag svettades! Men det känns oerhört skönt måste jag säga! Man känner sig mycket friskare och piggare i hela kroppen! Varför har vi dragit ut på detta egentligen?

Imorn blir det en vilodag och "tjockisdag". Jag kommer inte sluta äta bara för att jag tränar! Så imorn ska jag faktiskt köpa hem lite chips och dip till melodifestivalen. Ska bli GOTT! Och på söndag ska jag åka och prova på om Body Balance kan vara någonting för mig.. På måndag tänkte jag väga mig igen.

Kommer ett inlägg till om en stund - då med bilder från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0