Invägning och gympass!

Jag vågade knappt ställa mig på vågen idag. En vecka utan träning och med onyttig mat - trodde att jag hade gått upp minst 1kg! Men där trodde jag fel! När jag vägde mig förra söndagen så vägde jag 68kg, idag vägde jag 67,5kg så har ändå gått ner 0,5kg. Det känns rätt bra faktiskt!

Idag ska jag köra mitt första gympass på en vecka också. Mer än en vecka egentligen. Ska bli oerhört skönt faktiskt! Men först ska jag gå en sväng med Troja och hämta två böcker på biblioteket efter att jag lämnat kidsen på dagis.

Måste föresten klä på Tindra nu. Så have fun!

Kommentarer
Postat av: Moster Nina

hahah samma vikt som jag hadde i morche=)

2011-03-28 @ 13:00:09
Postat av: Nina

Nu är vinnaren dragen i tävlingen om ett paket med namnnappar! Kika in om det var du som vann! Å tack att du deltog =)

2011-03-28 @ 13:15:23
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina

ja så hette han ja.. jo han va fasen med i idol. han ser ju lite speciell ut så ja brukar komma ihåg det :P gillade dock inte honom å va glad att han åkte ut. MEN ja gillar honom då han sjunger med swingfly.. tycker det låter riktigt bra. men va så störigt då ja inte kom ihåg namnet på honom. hah. man kan ju störa sig för mindre ;)

2011-03-28 @ 22:47:17
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0