Invägning och promenad!

Har kommit fram till att jag verkligen måsta skaffa mig ett måttband. Hade varit roligt att se hur mycket man minskar i omfång. Men hur som helst så vägde jag mig imorse direkt jag vaknade - som jag brukar. Och vågen stod på 67,9kg. Alltså under inskrivningsvikten på mvc. Påväg mot rätt håll alltså! Mitt nästa mål är ju 60kg, sen får vi se om jag stannar där eller försöker gå ner till 55kg, det beror lite på hur mycket muskler jag bygger med, hehe. Jag tänker ju inte bli någon bodybuilder men jag kan tycka att det är snyggt med muskler som syns i alla fall. Får väl se hur det går. 60kg är i alla fall det största målet jag har! Och om ni tycker att jag går ner för mycket så kan jag bara tala om för er att det är normalt för någon i min längd att väga mellan 55-60kg. Om det inte var 52-58kg, ja nått sånt i alla fall.

Hur som helst så gjorde jag och Troja som vanligt. Jag gick upp och lämnade barnen på dagis och sen gick vi en långprommis. Först promenerade vi efter vägarna i ca 40 minuter och sen gick vi in i fårhagen så hon fick springa löst - som hon älskar! Så allt som allt var vi ute i 60 minuter ganska precis. Ja Troja kan ju vara lös vart vi än går, men i fårhagen får hon springa och busa och leka precis som hon vill. Men det var en skön promenad och man blir så mycket piggare när man startar dagen med en promenad!

Nu försöker jag förbereda mig mentalt inför body jam ikväll. Lite nervös för hur sjutton man ska hänga med.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det verkar ju gå bra med träningen! Kul att du har hittat träning som du trivs med, annars vet man ju hur det brukar gå...! Hoppas det fortsätter att gå bra!



Kram från syrran

2011-03-14 @ 19:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0