Tränat!

Då har man äntligen kommit igång med träningen! Hur skönt som helst! Körde lite uppvärmning på crosstrainer i 10 minuter, fy sjutton vad dålig kondis jag har! Och sen körde vi lite i gymmet och avslutade med 5 minuter på löpbandet. Men jag tog det rätt lugnt idag med tanke på förkylningen. Men det kändes ändå OK och jag fick inget hostanfall i alla fall. Så då kan man nog ta i lite mer nästa gång.

Imorn kommer nog Jesper få åka och träna själv på morgonen, för båda barnen kommer få vara hemma från dagis imorn då Molly verkar ha fått feber, hon var varm och trött så hon sover. Får kolla om jag hittar termometern sen. Och Tindra fick en tid på vårdcentralen för att kolla om hon eventuellt fått tillbaka sin uvi klockan 9.30. Men Krewer erbjöd sig att passa barnen på kvällen, så jag sticker nog då istället. Får bara se till att ladda telefonen med lite nice musik. Någon som har bra tips på bra och skön träningsmusik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0