Träningsdags på lördag!

Blev ingen träning idag. Hade för mycket att göra. Handla mat och lämna in cv och grejer, så vi tog en vilodag idag. Men jag har precis bokat in mig och Jesper på "prova-på-dagen" som är på lördag. Tyvärr var det fullt på bodycombat och s-core, som jag också ville pröva, och även zumban var full, så vi får hoppa över dom. Men det blir i alla fall att testa Body balance, body pump, box och cirkel. Alla passen är 20 minuter långa så att man får testa. Det ska bli skoj faktiskt. Snälla Krewer ska passa våra två yrväder under tiden. Ser verkligen fram emot det! Jag får väl testa dom andra passen någon annan gång.

Imorn är det dock dags för gymmet igen. Ska bli gött! Då blir det att pressa lite extra tror jag minsann! Jag har ju inte ens fått träningsvärk efter igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0