Orgametril

Så heter läkemedlet som jag fått för mina problem. Skulle börja ta dom - som med p-piller - på mensens första dag. Så det fick bli idag. Denna gången fick jag mensen på dag 34, förra gången på dag 42. Den hoppar ju värre än jag vet inte vad. Men tanken med dessa tabletter (orgametril) är att få mensen att försvinna helt. En sån grej kan man ju bara drömma om, eller? Hade ju varit en dröm efter som det är då dom värsta problemen är. Skulle det visa sig att jag mår toppenbra på dessa tabletter och inte har några problem kan det hända att jag slipper operationen som doktorn pratade om. Men samtidigt känns det som att jag ändå VILL göra den och bränna bort dom där härdarna han såg på ultraljudet. Det är ju inget som säger att problemen bara skulle försvinna men det kan ändå lindra endel. Nåja, vi får väl se. Första dagen med tabletterna idag så jag får väl återkomma om dom hjälper eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0