Vitaminbrist alltså?

Jaa kanske. Men det är ju det som är kruxet. Jag hatar ju sprutor och stickor i fingret och allt sånt. Blää! Det var en pärs när jag visste vad som väntade på mvc när jag var gravid. Jag har ju fortfarande lite (läs en helt oöppnad flaska) järnmedicin kvar, kanske skulle prova? Men jag är ju bara trött på dagarna. Kvällarna kan jag vara hur pigg som hellst.  Jaa, men som sagt. Jag kanske skulle prova järnmedicinen. Skulle ändå behöva få i mig lite extra vitaminer kan jag tänka mig.

Nu har jag kännt mig lite wierd i några dagar. Vet inte riktigt vad det är. Känner mig yr och är lite skakig i kroppen. Känns nästan som att jag har feber, men jag är inte varm. Känner mig allmänt uppblåst med. Och NEJ! Jag är inte gravid. Min mens tog slut igår och jag har redan testat mig så det vet jag att jag INTE är! Har inte haft någon vidare matlust heller. Igår fick jag i mig några ynka tuggor av maten och i förrgår samma sak. Nu när jag tänker efter så köpte vi pizza i lördags (tror jag det var) och jag blev mätt på mindre än en tredjedel. Hmm..det är nog till och med längre än bara några dagar. Det är nog till och med iaf en vecka jag kännt mig såhär. Hmm.. ska testa att ta febern en gång. Får väl se om det är det.

Tindra börjar bli bättre från förkylningen. Hon hostar inte lika mycket och har inte behövt "suga ur" hennes näsa nått idag. Känns bra. Så det blir nog spruta på onsdag ändå.

Kanske håller på att få feber ändå. Jag brukar ligga mellan 36,2 och 36,5 och nu hade jag 37. Äsch det är säkert bara inbillning. Jag var ju nyss sjuk! Säkert ingen fara med mig.

Nä om man skulle avsluta dagen med en lista. Sen gå och lägga sig? Jopp, så får det bli. Kan ju även tillägga att jag har gått ner 1 kg i vikt. Kan det bero på matlusten? Måste vara så med tanke på att jag inte har någon vidare motivation till motionering..

Natti natt på er!

DAGENS VILL HA: Säger jag icket
DAGENS KLÄDSEL: Baggyjeans och en top.
DAGENS SMINK: Ingenting
DAGENS FRISYR: Uppsatt i hästsvans
DAGENS LÅT: Fronda - Nu kommer det tomtar
DAGENS PLANER: Var att duscha..planen verkställd!
DAGENS SAKNAD: Julstämning..
DAGENS BÄSTA: Att jag fick i mig både lunsch och middag!
DAGENS SÄMSTA: Min negativitet.
DAGENS ROLIGASTE: Har sett one three hill hela kvällen.
DAGENS DUMMASTE: Baileys som fortfaranded fräser åt mig ibland
DAGENS MISSLYCKANDE: ..
DAGENS DROG: Coca cola
DAGENS KÖP: Ingenting
DAGENS GODIS: Cheez balls.
DAGENS HUMÖR: Relativt bra tror jag..
DAGENS LUNCH:Till Tindra, Grönsaker och kalvkött Jag, fiskpinnar och mos. (Jaa jag åt faktiskt lunch idag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0