God kväll

Jag har lite ont i magen faktiskt. Och i min rygg..den gör verkligen ajaj. Men det går väl över. Hoppas jag verkligen i alla fall. Men men, nu är jag då så himla mätt i magen. Texmex kyckling med pommes. Det var mumma det, hehe. Och så lite chees ballz på det, haha! Fy fan vilka tjockisar jag och krewer är alltså.

Nu sitter vi och kollar på rent hus. Det är nog fan det äckligaste jag har sett i hela mitt liv faktiskt. Bläää! Det är ju fan centimetertjocka lager med damm! WTF?! Fy! Jag får rysningar i hela kroppen alltså.

Sen var vi ju på bvc förut. Det var väl inte så himla checkt faktiskt. Tindra hade bara gått upp 20 gram i vikt. Inte bra. Vad tusan ska man göra? Jag kan ju som sagt inte pressa i henne mer mat!? Och inte oftare heller för då kommer hon ju totalvägra äta till slut. Nåja vi får se. Ska i alla fall börja om med hennes efterrätter..kanske hjälper något? Får väl se. Hon hade i alla fall växt en halv centimeter på längden också. Så nu är hon 70 centimeter lång, hihi. Stora damen.

Nä nu ska jag fortsätta se på rent hus!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har fått skivan. Men tyckte inte riktigt att jag blev så bra på deflesta :s såg så dumt ut me fejk leednde "hela" tiden :/ men men annars va det skiit bra :-)

2009-04-22 @ 22:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0