Måndag 2009.04.20

Ja..god morgon då..igår var det en mindre rolig dag att komma hem. Upptäckte att våran panna i lägenheten har gått sönder. Roligt? NÄÄ!!! För det betyder, inget varmvatten. Ringde till hyresvärden idag och hon skulle kontakta teknikgruppen så skulle dom höra av sig till mig under dagen. Bra! Då hoppas jag att det inte tar flera veckor för att få den bytt! Jag ska i alla fall iväg hem till Krewer idag och låna duschen. Känner mig faktiskt inte det minste fräsch! Blä!

Dagen igår då. Ja vi var ute på en promenad med Martin och Martina. Promenaden var väl på ca. 1 timme. Fotade lite, men inte mycket. Hade inte riktigt ork till det. Men dom få bilderna som jag tog finns på bilddagboken. Sen när vi kom tillbaka till lägenheten där dom bor så åkte Jesper och Martin och köpte korv och hamburgare. Så vi grillade det till lunch. efter lunchen så sjöng vi lite singstar. Det var roligt. Dom har ju lite fler skivor än vad vi har. Men det finns ju ett antal mer skivor till ps2 än till ps3..så vi får väl vänta och se. Vi ska i alla fall köpa dom trådlösa micarna. För det är grymt störande med sladdarna nu när vi har ps3an uppe på tvbänken..alltså ovanför tvn! Nåja, tillbaka till gårdagen. Vi skulle egentligen ha träffat Henke i Stockholm på kvällen. Men det blev så himla sent så vi struntade i det och åkte hem istället. Skönt att komma hem i skaplig tid! Vi var väl hemma runt 21-tiden ungefär. Då käkade vi pizza, hehe. Men jag åt inte ens en fjärdedel av min pizza. Hmm..det är nått skumt med mig. Men nu har jag ju lunch till idag med, hehe. Ja det var allt som hände igår.

Vad ska man hitta på idag då? Jaa, Tindra vaknade klockan 8 idag. Tror att hon tycker det är skönt att sova i sin egen säng, hehe. Men nu ligger hon och vilar igen. Vi ska ju försöka få in hennes normala rutiner igen efter helgen, hehe. Sen ska jag som sagt bort till Krewer och duscha. Sen vet jag faktiskt inte vad vi ska göra. Ta det lugnt. Jag är rätt slö efter bilresan igår och så har jag fruktansvärt ont i ryggen. Men känns det bättre i ryggen sen så kommer vi eventuellt träna ikväll. Måste fasen och handla sen med. Har varken mat till oss eller burkmat till lillan. Rackarns otur va? Haha!

På onsdag är det dags för bvc igen. Får vi se vad lillan väger då. Hon har ätit lite dåligt det senaste tycker jag. Men det är nog p.g.a tänderna. Men kan ju alltid hoppas att hon har gått upp lite i alla fall. Och jag undrar hur lång hon är nu. Ja det ska bli spännande. Det är ju läkarbesök också. Så vi får väl se om hon får godkänt, haha!

Nä nu ska jag sluta skriva. Blev lite långt detta.
Ha en trevlig dag allihopa!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: malin

har hon inte börjat äta "riktig" mat än?

2009-04-20 @ 15:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0