Torsdag 2009.04.16

Vilken härlig morgon! Vaknar klockan 7 och ser att solen skiner! Underbart! Så det blir nog till att gå ut med Tindra en stund idag. Kanske gunga lite. Bara så att hon kan få lite frisk luft. Kanske tar en promenad med. Får väl se. Det ser ut att bli himla härligt i alla fall. Kanske tar en promenad och sitter och tjötar med Krewer som skulle rensa landet hemma idag, hehe. Nåja det återstår att se.

Nu närmar sig resan till Uppsala. Vi åker ju imorgonbitti. Det ska bli trevligt tycker jag. Men vi ska ju tydligen förbi stockholm först. Ska träffa några kompisar till Jesper. Trodde ju dock att vi skulle kunna träffa dom tidigare, men men. Det blir nog bra. Så vi kommer vara i Uppsala absolut senast 19.30! Då får vi väl se om vi käkar grillat eller om vi grillar på lördagen istället. Sen kommer nog Jesper sticka in till Stockholm även lördagen, men då orkar jag nog inte följa med. För jag och Martina har faktiskt planerat att göra en grej på lördag. I alla fall om det är fint väder. Jaja det blir nog bra detta. För vi behöver ju inte ha bråttom hem på söndag. Jesper är ledig på söndag och han börjar ju inte fören 17.30 på måndag. Men vi får väl se vilken tid vi åker hem. Man vill ju samtidigt inte komma hem mitt i natten. Aja nu ska jag sluta älta det där.

Medan vi är borta så ska Krewer bo här i våran lägenhet. För ni vet, vi har 4 katter som behöver mat och vatten..sen behöver dom gå ut då och då med. Då kände hon att det var enklare om hon bodde här, så det får hon gärna göra.

Nä nu ska jag nog sluta sitta här och svammla. Kanske får hoppa in på ams.se och kolla om det finns något jobb till mig.

Ha en trevlig dag. Jag måste packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0