God kväll på er!

Jaa, nu har gubben hittat hem, lillan ligger och sover och jag har en bebis i magen som lever rullan, hehe. Allt är som det ska vara. Dock är ju min gubbe helt död efter denna helgen så han har gått och lagt sig. Sociala klubben här med andra ord. Men det blev i alla fall en pizza, JA IDAG IGEN! Och en film innan herrskapet åkte hem. Dom brukar alltid käka pizza efter spelen och jag var faktiskt hungrig eftersom vi fick äta en tidig middag då Tindra sov bort hela lunchen, haha. Nåja, det gick bra ändå.

Alltså jag vet inte vad det är med mina handleder. Jag har haft "problem" med dom i säkert..1½ år nu. Jaa det började nog när jag var gravid med Tindra skulle jag tro. Jag får svinont i handleden precis vid alla senor mitt på liksom, förstår ni var jag menar? Och jag får problem att vrida på handlederna och vicka på dom. Det sticker liksom och värker när jag använder handleden. Men så fort den ligger stilla så känner jag inte mycket av det. Jag har inte ont en gång och jämt utan bara ibland. Då håller det i sig i ett par dagar, jag brukar linda med ett bandage för att stödja upp. Men sen går det över av sig själv. Idag har jag dock fått så ont att jag knappt kan röra handleden. Nu sitter det på höger sida. Ibland på vänster och så håller det på. Och det är inte bara när jag är gravid utan även när jag inte är det. Har ju hört att det tydligen kan vara ett problem som gravida kan få..hmm.. Aa jag vet inte i alla fall.

Måste även skriva några rader om min farfar. Han fyller nämligen år idag. Och inte hur många år som hellst, fastän det visserligen känns så, men han fyller 98 år idag. Det är inte illa! Och jag måste ju säga att han är väldigt pigg för sin ålder även om hans närminne sviker honom, som han själv säger. Idag när jag pratade med honom så var han lite bekymrad för att han hade tappat sin stegräknare. Jaa, stegräknare!? Sist jag pratade med han hade han varit ute och gått över 5000 steg! Hallå? Det är knappt så att JAG går så många steg. Inte på EN promenad i alla fall, hehe. Men det är lite roligt faktiskt. Gamle goa farfar. Grattis till han!

Nu ska jag kika vidare innan sängen kallar! Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej såg ditt inlägg i min blogg visst kan man köpa såna byxor om man vill :) Bara att maila färger o storlek så fixar jag det! Mvh Linda/Älskade Hjärtegryn

2009-08-30 @ 20:45:39
URL: http://www.alskadehjartegryn.blogspot.com
Postat av: Sanna

sv. hej på dig!

jo då, min lilla kusin heter Madeleine =) Känner du henne? =)

2009-08-30 @ 20:53:05
URL: http://jarske.blogg.se/
Postat av: Nina

in farfar ska på pappas begravning.

2009-08-30 @ 21:55:29
Postat av: Nina

alltså. ja kolla aldrig på din adress. haha.. trodde inte att ja hade pratat med dig förut, gud ja e så trött i skan.. du har ju ändrat din layout å det hade ja heeelt å hållet glömt bort... ibland är man allt bra virrig..



inte visste jag att du kände Martina :D å ja har frågat dig om din graviditet tidigare :P

2009-08-30 @ 22:39:06
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0