Lite designer!

Ja nu har jag bytt min god-jul-design. Men jag vet inte riktigt om jag blev vidare nöjd med denna, men nu får det vara såhär. Färgerna känns väl inte helt jag heller men skit samma, orkar inte just nu.

Men sen har jag gjort andra designer som jag inte visat ännu. Bland annat Jennys som ni ser här:



Klicka på bilden för att komma till bloggen.

Sen har jag gjort lite småfix åt andra som jag knappt kommer ihåg..aja, det blir nog bra. Jag har dock inte haft så mycket ork att göra designer åt så många just nu, hehe. Kanske kan ta beställningar efter nyår någon gång igen. Får väl se. Det är en hel del som har frågat men nu kan jag väl svara åt alla..har inte tid, ork eller lust just nu. Men fråga igen efter nyår..eller när bebisen har kommit så att man kanske orkar sitta på röven längre än en halvtimme utan att behöva röra på sig, haha!

Nu ska jag i alla fall sova..ha en trevlig natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0