Förföljd eller nått..

Jag har börjat få väldigt mysko kommentarer på min blogg. Eller ja, om man säger såhär, det är en kille som inte har något liv som har börjat kommentera. Han kan skriva saker som att jag är utvecklingsstörd och att jag inte skriver "lika bra" längre. Men jag menar, jag skriver på samma sätt som jag alltid har gjort så det är ju ren bullcrap! Tror inte ens att han har läst hela min blogg utan skrev det i hopp om att bli publicerad. Förmodligen. Och det är ju ett sätt att ragga till sig massa läsare. Men jag undrar, hur fan hittade han MIN blogg egentligen? Och varför bry sig? Varför känna ett sånt behov att behöva lägga en sån kommentar till någon han inte känner? Eller över huvud taget, varför skriva att någon är utvecklingsstörd? Jaja, jag kände bara att jag ville skriva det. Får väl se om han kommenterar detta inlägget med eller om han bara tyckte att det var roligt igår. Jag kommer i alla fall inte göra någon reklam för honom..

Undra vad vi ska hitta på idag. Jag vet inte vad jag vill göra. Har egentligen ingen lust med nått som det känns nu. Är tröttare än tröttast och jag vet inte ens varför. Eller jaa, jag har väl sovit 5 timmar inatt. Men men, sånt är livet. Jag vill ha ett jobb nu. Ett extrajobb. Så att jag kan jobba någon gång ibland och spara lite mammadagar. Känner att jag har lite panik över det. Men det finns ju fan inget jobb som inte innebär heltid och som inte kräver någon sorts utbildning som jag har. Så vad gör man? Måste vi flytta? Jag är nog ganska öppen för förslag. Men vart ska man flytta då? Vart finns alla jobb? Stockholm? För där vill jag inte bo..nåja, nångång kommer det väl ett jobb som jag kan ta också. Frågan är bara när..

Nä nu får jag nog gå och titta om jag kan hitta nått.
Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0