Less på mitt hår!

Ja jag längtar till i slutet på månaden. Då kanske kanske jag äntligen ska klippa mig! Åååh vad jag är less på hur mitt hår ser ut alltså. Och topparna har blivit slitna också, så det behövs verkligen. Jag vill göra det nuuu! Funderar på att gå till Pärlan igen. Men han är så hårdhänt och jag är faktiskt lite håröm. Men han är jäkligt duktig. Men vi får väl se. Får återkomma med resultat när det är klart. Och jag tror faktiskt att jag ska klippa lugg med. Ja det kommer nog bli lite page-aktigt och en kort tunn lugg. Måste nog bli så, blir nog bra, hehe.

Imorrn är det fotodags. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Får rota fram lite kläder imorrn. Får se om jag hittar nått.

Men nu ska jag nog fasen sova tror jag.
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0