Lugn och ro

Ja nu sitter jag här i min ensamhet. Måste snart väcka gubben min eftersom vi ska iväg. Vi måste flytta på volvon som står uppe på tureborg. Frågan är bara hur länge vi kan ha den stående hos Potkin. Men vi får väl se. Bort från tureborg måste den i alla fall. Sen funderar jag om vi skulle åka till torp en sväng. Skulle behöva kolla på en ny kameraväska eftersom min väska helt plötsligt blev för liten. Om jag inte känner för att byta objektiv varje gång jag sätter i kameran i väskan, hehe. Jaja vi får väl se hur jag gör. Ska i alla fall bara kolla nu. Hellst av allt hade jag velat ha en crumpler-väska men dom är så satans dyra så jag tror att jag får hoppa det faktiskt.

Nä jag får skriva mer senare, för nu måste jag ta upp lillan och göra henne iordning och så måste jag väcka gubben.
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: dena

ja hoppas verkligen det kommer en sjunde säsong! kmr grina ihjäl mej annars:P hört att det är upp till skådisarna, eftersom de ju skriver ett kontrakt för 6 år så nu är det kontraktet snart slut.

2009-01-17 @ 14:36:43
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0