Städa bort julen?

Ja jag funderar faktiskt på det. Att städa bort julen alltså. Ja jag kan vara ruskigt snabb på att plocka fram julsakerna och allt såntdär men jag kan vara ännu snabbare på att städa bort den. Så om jag inte gör det i helgen så blir det nog till veckan. Byta gardiner, ta bort tomtarna och alla andra julgrejer. Ska faktiskt bli skönt att få bort dom. LÄNGTAR! Haha. Jag vet, patetiskt, men jag är så sjukt less på tomtar, röda gardiner och juldukar med lite guldkant. Mmmm. Och allt detta glitter! GAH! No thanks. Hehe, kanske börjar nu, det suger i fingrarna, haha. Men jag vet inte om jag orkar. Får väl se.

Sitter och tittar på "How too loose a guy in 10 days" just nu och det är ju nästan så att man blir kär, hihi. Jag blir alldeles fnittrig. Haha! Jag gillar sånna filmer där man kan skratta och gråta i samma film, haha. Inte för att jag gråter till filmer men ni fattar vad jag menar.

Fan jag som inte hade tänkt skriva mer idag, nu får jag väl ge mig.
Ha en trevlig kväll och natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0