Äntligen framme!

Ja nu är vi äntligen framme! Eller jaa, vi har väl varit här sen halv 8 eller nått sånt imorse. Men nu har jag hunnit duscha och känner mig fräschare i alla fall. Hade ju svettningar som var värre än en klimakteriekossa! Hujjamej! Men nu känns det bättre. Vi stack iväg til subland det första vi gjorde, för dom skulle ju öppna klockan 10. Tror ni att dom öppnade då? NÄÄ eftersom det är jävla pdol så öppnar dom 11 istället! WTF? Så jag ska bara göra mig iordning nu sen ska vi sticka iväg och käka tror jag minsann! Det är ju förjävla gott där! Nåja får se hur vi gör om vi käkar där eller köper hem.

Resan gick i alla fall bra! Tindra somnade vid 18 när vi åkte igår men vaknade en timme senare. Då var hon vaken fram till klockan 22 eller nått. Sen sov hon HELA vägen upp. Hon vaknade typ 5 minuter när vi skulle tanka och då fick hon sträcka lite på sig men hon somnade om rätt snabbt. Men det var absolut inget roligt väder att köra bil i kan jag säga. Spöregn hela vägen från sundsvall. Det hade regnat lite innan det med men här stod det alltså som spö i backen!! Det var riktigt hemskt att köra i. Men vi kom fram hela i alla fall. Så nu vet ni.

Nu ska jag göra mig iordning sen ska jag leta upp min dotter och gubbe!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Eva

Skönt att resan gick bra men tråkigt med regnet det är ju så jobbigt att köra när det ösregnar.

2009-07-25 @ 14:58:23
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0