Det fina vädret är borta..igen..

Ja det var ju superfint väder imorse. Varmt och solen sken. Men det dröjde ju inte länge fören molnen började komma. Och när vi var nere i stan så började det regna. Inte mycket, men tillräckligt. Och nu duggar det. Så vi får se om det blir att dra ner en sväng senare i eftermiddag eller om vi stannar hemma idag. Kan hända att vi drar ner en sväng imorgon kväll men inget bestämt. Det var i alla fall betydligt mycket fler marknadsstånd och såntdär iår jämfört med förra året! Så det var ju lite roligare. Men jag vet inte ens om det kommer några bra artiser iår. Tror inte det. Aja, vi får se hur vi gör. Inga bilder blev det denna gången i alla fall. Man tappar suget på att fota med när det är så dåligt väder.

Så vad ska vi göra nu då? Jaa, Tindra ligger och vilar en stund så jag hade verkligen behövt sätta igång att packa. Eller i alla fall skriva en lista för vad som vi måste ha med oss, hehe. Då har man ju kommit en bit på vägen. Jag måste alltid skriva listor för annars skulle jag verkligen glömma mer än hälften. Listor är bra! Vi gillar listor. Därför kommer en dagens här!

dagens låt: Groove coverage - Living on a prayer
dagens klädsel: En kjol med blommor på och ett halternecklinne, men får nog byta nu när sommarn försvann!
dagens skor: Mina nya JÄTTEORANGEA foppatofflor
dagens frisyr: Uppsatt i en knut
dagens mat: Blev en onyttig lunch men ingen aning om vad vi ska käka till ´middag..
dagens händelse: Fjordfestivalen
dagens planer: Packa och se en film kanske?
dagens vill ha: Ett objektiv+blixt
dagens saknad: Norrland..men vi åker ju på fredag :D
dagens tråkigaste: Vädret!
dagens roligaste: Att Tindra idag tog hela 3 steg!!
dagens dummaste: Att det inte är någon sol!
dagens köp: Ingenting
dagens godis: Cheddarpopcorn
dagens mående: Lite trött och ont i huvudet.
dagens äckligaste: Ingen kommentar..
dagens sötaste: Tindra såklart!
dagens komplimang: Har inte fått nån..
dagens kärlek: Jesper såklart ;)
dagens dryck: Fanta
dagens telefonsamtal: Tele2
dagens känsla: Glad!

Nä nu ska jag sätta mig och skriva min lista och förhoppningsvis komma igång med packningen!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Hoppas att söta du får en skön kväll med familjen.kram

2009-07-22 @ 16:15:51
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0