En speciell morgon...

Nää det är det faktiskt inte alls. Inget speciellt. Mer än att mitt onda försvunnit när jag vaknade, vilket var skööönt! Men nu börjar det smyga på mig igen. Jag ska nog hoppa in på tradera och kika på ett foglossningsbälte. Jag skrev ju inget om detta igår så nu kanske ni står som frågetecken allihopa. Men jag hade alltså så jäääävla ont i mina höfter igår att jag trodde dom skulle sprängas i bitar! Även över blygdbenet. Jag ville bara pressa ihop höfterna men det gick ju inte. Jag fick vagga/gå som att jag hade skitit på mig! Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Aja, jag ska i alla fall kolla efter ett sånt där bälte. Dom ska vara bra har jag hört.

Vad ska vi hitta på idag då? Jaa, vi har två filmer kvar att se och vädret tillåter ju faktiskt att vara inne och titta på film idag. Så det kanske blir att göra det. Får väl se om vi får sällskap idag också. 2 kompisar pratade på att komma hit. Sen hade vi ju behövt städa idag IGEN. Men det orkar jag faktiskt inte. Speciellt inte om jag får ont igen. Aja, vi får se vad dagen har att utvisa. Nu ska jag i alla fall ställa mig i en VAAAAAARM dusch medan lillan och gubben sover.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej. ring till vårdsentralen dom sälger bälten. Eller prata med din barnmoska. Jag köpte min av en sjukgymnast.

2009-07-19 @ 09:18:05
Postat av: Nina

va roligt. då får du lägga upp bilder sen då du fått hem den :D hihi.. skojs.



ha ja ibland så får man en jäkla massa roliga bilder med konstiga miner, haha.. lite roligt.. :D

2009-07-19 @ 09:51:39
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon..Allt är bra med oss..Önskar dig en skön söndag..kram

2009-07-19 @ 11:20:01
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: K

hehe jo det ska jag göra, om jag får tag på det någonstans =P

2009-07-19 @ 12:27:21
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0