Härligt väder idag!

Ja idag är det verkligen härligt väder. Så nu ska jag bara skriva ett snabbt inlägg sen ska jag ut och lägga mig i solen och lyssna på mix megapol, hehe. Måste ju underhålla solbrännan man har lyckats få. Så det blir nice! Får väl ta med mig en kalle-tidning eller min bok eller nått. Fast boken var verkligen seg. Men vi får väl se. Ut ska jag i vilket fall som hellst. Funderar även på att börja rensa i "landet". Jag kan ju slänga skiten i säckar och gå upp i skogen och tömma. Jag menar det är ju blommor och sånt. Aja får se om jag orkar.

Nu är jag ju som sagt i vecka 15..igen.. Jag tog i alla fall en ny magbild häromdagen. Och jag måste säga att nu känns magen mindre igen. Nu känns den som en gravidmage och inte som en fettomage. Men den är ju fortfarande degig så aa..äh skit samma. Här kommer bilden i alla fall.



Nä detta får vara allt för tillfället!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0