Jag visste det!

Inatt har Tindra vaknat hundrafemtioelva gånger! Jag tänkte det att antingen är det tänder som krånglar eller så börjar hon bli sjuk. Och vad tror ni? Jajemänsan när jag kollade (kände) i munnen förut så är det en tandstackare som har brutit igenom i överkäken och det är en till påväg! Det förklarar saken varför hon inte velat äta de senaste dagarna och varför hon vaknade så inatt. Klart det gör ont! Men ingen ränneskita eller feber denna gången heller *peppar peppar*. Lillan börjar bli stor nu. Detta är ju dock bara hennes 3e tand, men snart kommer hon väl och hugger en i fingret, hehe. Men vilken tur att hon inte började bli sjuk i alla fall. För hon tycker ju att det är så roligt på dagis! Och dom har ju stängt from fredag och 4 veckor framåt så hon får ju passa på att vara där nu. Men så ligger det till och jag kunde ha satt en peng på det igår!

Fy sjutton. Jag kunde verkligen inte sova inatt. När jag väl höll på att somna brakade ett åskoväder loss. Jag hörde att det började småmullra men det verkade inte komma mer än så, så jag höll ju på att somna. Då kom en HÖG åsksmäll. Men jag tänkte "så länge det inga blixtar kommer behöver jag inte kliva upp och dra ut överallt". Men till slut så började det blixtra genom persiennen så det var bara kliva upp. Emmelie och Jenny satt vakna fortfarande så jag höll dom lite sällskap. Tror att jag kom isäng klockan 1 igen. Sen somnade jag strax efter halv 2. Så jag känner mig lite sleten idag faktiskt. Men men, det är bara att fixa så att man får lite energi. För eventuellt blir det ett litet påhitt idag. Eller så blir det imorrn. Vi får se.....

Nä nu ska jag ta en liten snabbkik innan Tindra ska göras iordning.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0