Ja, så det kan gå.

Kan inte komma på en bättre rubrik så den får duga. Jag har egentligen ingen aning om varför jag sätter mig här och skriver heller. För jag har verkligen ingenting att skriva om. Suck säger jag bara. Jag har bara tråkigt så jag får väl skriva några rader då. Om..regn? För det dröjer nog inte länge fören molnen spricker ut i ett regnoväder alltså. Men vi börjar bli vana vid dethär laget faktiskt. Det har ju regnat i flera dagar. Och nu är prognosen ändrad..nu ska det regna på lördag med. Det är ju nästan så att man vill gråta. Men men, det är tur att Jespers chef har ett förtält till husvagnen i alla fall. Det ska bli trevligt att komma hemmifrån lite faktiskt. Även om det bara är över dagen. Men nästa helg smäller det. Då jäklar i min lilla låda ska vi ha skoj!

Min lilla gumma är svintrött så det får nog bli en tidig kväll för henne ikväll. Men hon får i alla fall inte gå och lägga sig fören 18-tiden. Annars lär hon väl vakna 4 imorrn eller nått. Men hon håller nästan på att somna redan. Bara vällingen hon vill ha, hehe. Stackarn.

Nä jag har inget mer att skriva..ska kika vidare nu..
Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0