Köpbegäret!

Ja nu har jag precis suttit och provspelat the sims 3. Vi köpte det i present åt Jespers lillasyster så jag lånade det och provade det lite. Kan säga att jag blev bra sugen på att köpa det alltså, haha! Tyckte att det var svinkul. Man kan göra så mycket mer saker nu. Så det ska jag nog faktiskt köpa, hehe. Blir kanske till att åka ut till torp imorrn. Men jag håller med dig Frida, det var allt svårare än 2an faktiskt! Men man lär sig väl.

Funderade på att åka ner och hyra en film idag, men jag orkar inte åka och Jesper skulle fixa färdigt Fridas dator, så vi struntade i det faktiskt. Får väl se vad vi hittar på. Vädret blev ju i alla fall bättre nu framåt kvällen så vi har grillat. Köpte någon ny marinad som jag aldrig smakat förut. Den hette någonting med BBQ eller nått. Men aa, jag kommer inte ihåg, hehe. Den var iaf rätt så god. Men inte så att jag känner att DEN vill jag ha jämt, typ.. Men jag gillar ju att testa nya grejer och maten slank ner gott i kistan så det var bra ändå.

Får väl se om vi sticker till Vänersborg imorrn. Det är ju någon festival där i helgen. Vet inte riktigt vad det är för nått. Hette i alla fall Aqua Blå. Skulle vara bilutställning och sånt med. Men ååååh och givetvis är min kamera BOOOORTA!! Fan..tappade änna suget nu. Får väl se om jag kan hitta den vanliga digitalkameran. Jesper kanske vet vart den kan vara. Annars får jag leta. Nått måste jag ju ha iaf. Blir ju kasst att fota med mobilen! Aja, får väl se om jag orkar rota.

Nä nu ska jag kika vidare lite snabbt, sen ska jag fortsätta vara social.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0