Cocacola glas!

Japp, då har man varit på mc donalds och fått sig lite nya glas, som att vi behöver det??? Nää men dom var så coola. Dom var formade som en cocacola burk, hehe. Man får ett nytt glas om man tar en plusmeny eller en salladsmeny. Så åk och köp vettja, hehe.

Här kommer en liten "dagens" också!

DAGENS HUMÖR:  Ganska bra faktiskt!

DAGENS KLÄDSEL:   Jeans och en huvtröja

DAGENS FRISYR:  2 toffsar

DAGENS MUSIK: Något från spotify :P

DAGENS FILM: Ladder 49 står på just nu. Jävligt bra film faktiskt.

DAGENS MAT: Nuggets på mc donalds.

DAGENS SAKNAD:  Norrland, men jag kommer snart! :D

DAGENS LÄNGTAN:  Skara sommarland :D Och ultraljudet den 10 juli..
DAGENS HAT: Inget
DAGENS ÄLSKA: Tindra!

DAGENS VILL:  Shoppa

DAGENS VILL INTE:  Säger jag inte..
DAGENS VILL VERKLIGEN INTE:  Samma som ovan..

DAGENS MYS: Tindra

DAGENS GÅ UPP: Klockan 7 
DAGENS JAG ÄR: gravid :P
DAGENS CRAVING: Jag vet faktiskt inte..lösgodis?

Så vad händer nu då? Ingenting faktiskt. Tindra ligger och vilar. Alex och Mikey sitter och kollar på film. Skara sommarland är betalt och klart. Nu är det bara tuta och köra, hihi. Så himla skoj ska det bli alltså! Undra hur Tindra kommer reagera på det? Hon kommer nog ha rätt roligt. Kan ju hoppas på det i alla fall.

Nä jag ska faktiskt ta och kika vidare nu.
Ha en trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad skönt att bara älska inte hata ;D

Här har det shoppats som bara den, tittade in på mitt konto i em & såg att jag visst hade fått mina pengar hihi...

Så nu är du nog den ENDA som INTE fått dina pengar ;D

Kramar<3

2009-06-10 @ 20:35:26
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0