Gud vilken lättnad!

Ja bvc-besöket idag gick som smort. Tindra var glad och skrattade hela tiden. Och hon hade gått upp såå bra i vikt också. Nu väger hon 8150gram och så är hon 69,5cm lång, hihi. Hon blir nog längre än mammsen denna lilla brutta. Och så väger hon lite mer än vad jag själv gjorde. Tror jag i alla fall. Pappa sa att jag vägde 9000gram när jag var 13 månader. Så jag oroar mig nog i onödan. Tänk om man hade vetat hur nojig man blir av allting innan man fick barn. Visst hade man ju hört historier om nojiga mammor, men jag viftade bort tanken. Men man är ju bara mänsklig, hehe. Men huvudsaken var att hon hade gått upp bra i vikt i alla fall. Nästa besök är den 22 april och då är det läkarbesök som gäller. Men nu kommer jag inte vara lika nervös i alla fall. Så jag kommer nog klara av att åka dit själv, hehe. Idag ville jag ha Jesper med mig bara för att jag var så nervös.

Jaja nu var det gjort i alla fall, skönt! Tindra var svintrött ikväll, så jag lade henne halv 7 och hon slocknade direkt! Så det lär ju bli en tidig morgon även imorn. Det blir nog bra. Funderar på att ta en morgonpromenad imorrn med. Men jag vet inte. Hade behövt greja lite här hemma innan jag ska iväg på intervjun. Hmm, intervjun ja..hade jag nästan glömt bort. Får väl se hur det går. Och jag får se vilka tider det är som gäller. Äääh, det löser sig. Nu har jag ju sökt jobb på onoff med. Vilket känns som ett bättre jobb för mig. Men ååååh vad jag hatar sånthär!! Gosch!

Nä nu ska jag dra mig. Kan visa en liten bild jag tog förut när jag hade tråkigt. Satte schampo i vatten och aa..det blev väl inte sådär lyckat som jag såg framför mig, men men. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Nina

skönt att hon går upp som du ska. är så lätt att man oroar sig i onödan. men det sitter i våra "mammagener"

2009-03-25 @ 22:36:12
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Sara Solvik

Fin bild! :)

2009-03-26 @ 09:06:04
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
Postat av: Nina

ja förstår det. måste kännas jätte bra!

2009-03-26 @ 09:15:49
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0