Hej där!

Nu sitter man här och känner sig allmänt slutkörd faktiskt. Har ju varit duktig och tränat idag. Aerobics och pilates. Men jag har börjat tröttna på denna videon nu..det gör jag allt för lätt alltså. Så nu har man börjat fixa hem nya, hehe. Blir väl att testa någon av dom imorrn. Eller nått.

Funderar fortfarande på öppna förskolan imorn. Ska jag gå dit eller inte? Jag vet inte. Ska jag dit kommer jag nog GÅ ner i alla fall. Så det beror på vädret. Är det fint väder så kommer jag gå dit, är det dåligt väder så går jag inte dit. Så då var det bestämt. Sen måste ju Jesper komma och hämta oss om vi går ner bara för att jag måste hinna hem och fixa färdigt maten innan Jesper ska börja jobba igen. Men det blir nog bra. Får väl se imorrn som sagt!

Nu ska jag vara lite social med Malin! Men jag säger god natt nu!
Hej hej och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0