Fy sjutton vad trött jag blir!

Ja jag blir så jäkla trött på vissa människor alltså. Miss president a.k.a Britney. Herre jisses! Nu blir det i alla fall ett möte imorrn kväll med crw. Kan ju hoppas att vi kommer fram till något vettigt. Men jag tror det. Jesper hade ju haft ett långt samtal med en glad fisk igår och han verkade ju positiv i alla fall. Så det ska bli gött att få det ur världen.

Så det blir ingen bakning för mig. Men krewer ville nog baka ändå. Så jag lovade att hon kunde få baka hemma hos oss. För då kunde hon passa lillan med, hehe. Så det är ju bra. Kanske jag får tjuvsmaka på lite gotta när jag kommer hem, haha! Visserligen ska vi ju fika på mötet med, men sötsaker slinker ALLTID ner! I alla fall i min mage.

Nu ska vi snart sticka iväg. Lillan ligger visserligen och vilar, men när hon vaknar så åker vi. Först till DeVal och sen till pingvin, hehe. Jag ska få min efterlängtade kebab idag! Måste komma ihåg att ta ut pengar till grannen med. För det har jag totalt glömt bort! Jag köpte ju kläder av henne för länge sen och jag har inte betalat dom än, hehe. Men hon har också glömt bort det så allt är inte mitt fel, haha! Nåja det måste jag komma ihåg idag i alla fall.

Nä nu ska jag faktiskt ta och hoppa in i en dusch.
Ha det så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0