Klaga och klaga..

Känner för att skriva en jätteroman och klaga hur mycket som hellst på allt och inget just nu. Är på sånt humör och jag vet, för en gångs skull, vad det beror på. Men jag orkar inte. Kan väl säga som såhär..fullt upp kommer det vara resten av hela november. Har ingen aning om när vi ska ha tid att vara vi, liksom.. Inte ens på helgerna. Jag börjar tröttna på att Jesper alltid jobbar kvällar/nätter. Saknar att kunna en kväll mitt i veckan.. Som vi gjorde förr. Kunde vi käka lite tacos och glo på en film.. Nu är jag själv..ensam..det var JÄTTESKÖNT i början att få egen tid och bara vara själv en stund. Men nu börjar jag bli ruskigt uttråkad. Jag har alltså inte ens lust att greja i photoshop längre. Ingen inspiration och ingen lust. Vad är det som händer med mig egentligen, haha!

Jag är trött på mitt hår. Känns som att det var en evighet sedan jag var hos frissan fastän det bara var typ..2 månader sedan kanske? 6augusti var det visst jag klippte mig.. Så det är 3 månader sen. Men ändå. Jag ska dock inte klippa mig nu. Har ju fan precis slutat lösa allt mitt hår..! Sen är jag less på magen..vill ha tillbaka min platta mage som jag hunnit få innan jag blev på tjocken igen!

Nää vet ni vad? Nu är det nog bäst att jag slutar skriva..annars kommer jag klaga ännu mer.. Men jag avslutar med en dagens-lista!

dagens låt: Rix FM
dagens klädsel: Svart klänning och lila strumpbyxor som nu gått sönder..rev upp dom med naglarna som nu är avklippta!
dagens skor: Hade foppisar på praktiken annars mina svarta lurviga (skor)
dagens frisyr: Uppsatt i en tofs!
dagens mat: Micromat.
dagens händelse: Praktik
dagens planer: Sova..
dagens vill ha: Bättre humör?
dagens saknad: Min icke-gravida kropp!
dagens tråkigaste: Mitt humör där med..
dagens roligaste: Vet inte..
dagens dummaste: Jag själv..
dagens köp: Mat
dagens godis: Sport lunch
dagens mående: Bra.
dagens äckligaste: Tindras bajsblöja när hon kom till kontoret med Jesper.
dagens sötaste: Inte då jag i alla fall!
dagens komplimang: Tjockis!
dagens kärlek: Jesper & Tindra! 
dagens dryck: COCA COLA!!!
dagens telefonsamtal: Ringde till cafébar om kaffemaskin. 
dagens känsla: Less!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0