Jobbigt på nätterna nu.

Ja nu är det jobbigt på nätterna. Jag vaknar så fort jag vänder på mig och jag har svårt att somna. Spelar ingen roll om jag går och lägger mig klockan 21, svintrött, jag somnar inte före 00 ändå. Det är jobbigt faktiskt. Jaja..bara 3 månader kvar, haha! Sen börjar garanterat vakna nätter. Så livlig som denna bebis är på nätterna så lär jag inte få en lugn stund.. Jag får en klump i magen när jag tänker på hur det kommer bli.. Men man får väl skylla sig själv lite antar jag. Man kan ju bara hoppas att vi lyckas få den bebisen att sova lika bra som Tindra alltid har gjort. Jaja, barnmorskan på tisdag igen. Nu ska vi klä på oss och sen ska vi åka till överby. Blir nog en kanelbulle idag också, hehe. För ni kommer väl ihåg att det är kanelbullens dag idag? Puss

Kommentarer
Postat av: frida

de var igår som de var kanelbullens dag :o

2009-10-04 @ 12:08:41
Postat av: Tovis

Hihi, själv har jag somnat som en stock genom hela graviditeten... jag som annars brukar ha problem med att sova :O

MEN nu på sistone (är i v. 26) så har jag vaknat varenda jäkla natt runt 3-tiden... den lilla lever om som bara den, haha. Men som du säger... man vill ju passa på att vila ut så mycket som möjligt innan spädbarnstiden kommer :)

Kramar

2009-10-04 @ 13:35:34
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0