ABF fotoklubb Uddevalla

Jag drog med mig Malin K igårkväll och åkte på en infoträff på abf fotoklubb i uddevalla. Det var riktigt intressant och jag har bestämt mig för att gå med. Man kan få ut riktigt mycket av att gå med. Man kan få gå gratis kurser och man har fri tillgång till studion med förutsättning att den är ledig. Så det kommer nog jag att utnyttja! Man får ett kort till lokalen sen får man skriva upp sig när man vill låna studion och man får även låna alla andra lokaler. Sen får man även låna deras datorer om man vill bildbehandla och sådär. Sen har dom även A3-skrivare så att man kan skriva ut förstoringar och sånt. Då får man dock betala för fotopappret men det är ju inte hela världen. Det är inte många kronor vi pratar om. Sen kanske man kan få lite fotosällskap någon gång. Så detta blir nog intressant. Dom har även torsdagsträffar varje torsdag då dom träffas i lokalen. Nåja, nog om detta nu då.

Det har varit fullt upp. Idag har det blivit en liten shoppingrunda. Fick låna svärmors bil. Så nu har vi äntligen köpt en tv-bänk och även nya utemöbler till framsidan, blev så fint så! Ska se om jag kan lägga upp några bilder här någon dag. Men jag orkar faktiskt inte just för tillfället. Kommer nog bli någon gång efter helgen som jag lägger upp bilder skulle jag tro.

Imorn ska vi nog börja röja lite ute på baksidan. Ska riva upp rabatten och sådär. Så jag hoppas att det blir bra väder även imorn. Då ska även utemöblerna fram och sådär. Ska bli mysigt och fint tror jag. Ska åka och kolla på blommor och sånt imorn. Så jag kan ju säga att uppdateringen kommer bli lika dålig ett tag framöver. Men om jag kommer ihåg det ska jag ta före och efterbilder på våran baksida.

Men nu måste jag ringa min man! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0