God morgon!

Idag kan jag verkligen säga att det var en god morgon! Ungarna har väl sovit lite knackigt hela natten p.g.a diverse förkylningar och skit. MEN dom sov desto längre imorse! Klockan 8 klev vi upp, hehe! Tjohooo! Så jag känner mig faktiskt relativt pigg! Gött gött!

Vad händer idag då? Inte en aning faktiskt. Hade tänkt ta en promenad men nu har jag börjat hosta som en annan idiot så jag orkar inte. Även middagen kommer vi strunta i..eller jaa, strunta i att laga i alla fall. Vi gör det så enkelt för oss att vi beställer hem pizza. Hade tänkt käka tacos men ingen av oss orkar åka och handla! Yeah! Och snart..snaaaart kan vi åka och hälsa på folk igen! Ska bli sååå sköööönt! Neeej jag längtar inte aaalls!

Nä jag får nog sluta skriva nu innan detta blir allt för oseriöst. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

jo tack. ja vet! helt sjukt! men aja. men lite skit i håret etc så är iaf håret ok.. suck!

2010-04-27 @ 11:08:11
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: jannice

Men det var ju kul att du hittade dit ;)

2010-04-27 @ 12:51:43
URL: http://jannicehedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0