Hallå där!

Tänkte slänga in ett litet inlägg såhär på kvällskvisten. Har lagt ungarna men ingen av dom har somnat men det är i alla fall lite lugn och ro. Min mamma och Jennifer har hittat hit också. Dom hade aldrig den stora vovven med sig, dom tog den lilla, hehe. Lilla Busen är med. Men han är ju lite gammal så han orkar inte hålla samma tempo som lilla Thea till exempel, hehe.

Imorn blir det full rulle. Vi ska ut till torp på förmiddagen. Jag ska fråga om Jesper vill med för i så fall åker vi inte fören efter 11. Hur som hellst så ska vi handla mat sen vet jag inte om vi ska gå där en sväng. Efter det bär det iväg hemmåt och sen ska nog Krewer och Thea komma hit en sväng. Sen på kvällen ska jag iväg på en infoträff på ABF fotoklubb. Får se om det kan vara något för mig. Men man får ju tillgång till deras lokaler och jag tror även att det ingår så att man kan låna en studio om man blir medlem där så det ska faktiskt bli intressant.

Sen får vi väl se vad veckan har att erbjuda som sagt. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0