Eget rum!

Idag är dagen när vi ska påbörja "projekt eget rum" till Molly. Och det mina vänner KAN jag lova är ett projekt utan dess like! Hon ska få datarummet. Och vårat datarum är ett sånt rum där vi mest slängt in skit för att bli av med det.. Vi har liksom en gång fram till datorn sen står det grejer öööverallt! Så min kära vän Malin K har lovat att komma och hjälpa mig om jag hämtar henne. Så vid 12 åker jag och hämtar henne och sen sätter vi igång. Ska försöka komma ihåg att ta före och efter-bilder så att ni får se skillnaden, haha!

Sen imorn, när det mesta är rensat, så sticker vi upp till tippen och slänger sånt vi inte vill spara men om det är nått vi ska spara vette fan vart vi ska ställa allt..hrm! Aja, det blir säkert bra nån gång!

Skulle bara vara snyggt att få tapetsera om där inne, eller måla. Hennes rum blir i en tråkig blå färg annars. Visst, jag bryr mig inte om färgen om den i alla fall hade varit lite snyggare.. Men men, vi får ju inte tapetsera själv för att våran hyresvärd är..piiip.. Men men, sånt är livet. Det är synd att vi trivs så bra på området, annars hade vi nog flyttat för länge sen med tanke på hur lägenheterna ser ut. Fallfärdigt för sjutton.. Nåja, man får väl stå ut.

Nää nu ska jag försöka få lite i magen..den vrååålar!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Blev det några före och efter bilde? =)

2010-08-06 @ 17:14:37
URL: http://lagottonytt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0