God morgon.

Fast god vet jag inte riktigt om den varit. Tindra vaknade klockan 5 imorse av någon outgrundlig anledning. Men dom har varit snälla imorse, båda mina barn faktiskt. Molly är jättehängig men ingen feber imorse. Fast det hade hon inte igår morse heller så den stiger nog under dagen. Får se när hon vaknar sen hur hon mår. Jag mår i alla fall bra. Är inte ens snorig för tillfället. Jag kände mig lite konstig i halsen igår men ingenting idag. Jag hooooppas att jag slipper bli sjuk faktiskt. Men det återstår att se..

Vad händer annars idag då? Jaa, Jesper ska åka till Vänersborg och lämna tillbaka hyrbilen i alla fall. Jag hade behövt åka till apoteket en sväng. Ska hämta ut en flaska bricanyl eftersom alla hostar utom jag. Men jag är lite förvånad faktiskt. Molly har det inte så jobbigt med astman som jag trodde hon skulle få. SJÄLVKLART tycker jag att det är jätteskönt för henne! Hon är liksom "bara" tät i näsan och hostar lite, som en vanlig förkylning bara. Hoppas att man slipper astmabesvär framöver också!

Runt 13-tiden kommer Krewer förbi med Thea också. Har lovat att passa den lilla pälsbollen några dagar denna veckan. Vet inte om det blir alla dagar eller bara några men vi får se. Idag ska hon komma i alla fall. Så hon och jag ska gå på promenad tänkte jag. Behöver komma ut lite och andas frisk luft.

Nää nu vaknade min lilla knubbsäl! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

tack snälla, sååå glad :D

2010-08-30 @ 12:10:53
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0