Jävla skitdag!!

Jag som var så jävla glad att det bara var att byta termostat på biljäveln men ack så fel jag hade.. Jag och Tindra har haft världens äventyr idag. Bilen blev varm när vi kom fram till leklandet. Sen lekte vi ett tag och jag fyllde på vatten i bilen innan vi rullade in till trollhättan för att tömma Jespers kort. Men tog mig inte ens dit innan bilen blev varm igen så jag fick stanna på preem för att fylla på..igen.. Tog mig knappt till t-last, eller ja, centralen, innan bilen var varm igen. Fyllde där på 1,5l vatten rakt i kylaren. Chansade på att ta mig hem men blev ståendes på avfarten mot Uddevalla med en bil som näst intill kokar (dock utan vatten i kylaren). Så där stod jag ett tag, med varningsblinkers på och utan vatten. YEAH! Fy fan vad roligt.. När den coolat ner sig lite så körde jag igen, tog mig till shell (7eleven) och återigen öppna kylaren, pös inget=inget vatten, tjooohoooo... Fyllde där på en hel del vatten, igen, och körde sedan hem. Tog över en timme att ta sig hem.. För er som inte vet tar det typ 20-25 minuter i vanliga fall. Så behöver jag säga att jag är rätt trött och blev på uruselt humör p.g.a detta? Så då var man typ utan bil igen.. Visst den funkar väl om vi bara kör i stan och har med oss flera liter vatten varje gång men jag kommer fan inte köra utanför stan! JÄVLA SKITBIL!!!!

Här skulle jag och Tindra ha en mysig dag ihop och den slutade i katastrof. Hade ju behövt åka och handla så jag och ungarna får la ta bussen men det tar emot kan jag säga. Fy faan säger jag! Dock var det en rolig dag på leklandet och Tindra körde totalt slut på mig, hehe. Men så gick det med det.. Nu ska jag sluta skriva och gå och försöka lägga tankarna någon annan stans. Ha en trevlig jävla dag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0