Lekpark idag med!

Som jag skrev förut så åkte vi ner till lekparken i stan idag igen. Eftersom hon inte fick leka så mycket igår så tyckte vi att hon kunde få åka dit igen. Hon gillar den platsen! Och även Molly, dom gungorna var bra för dom kan även hon gunga i, hehe. Så det blev några bilder idag med och här kommer dom!


Dessvärre är ju Molly lite kinkig vad gäller vagnen så hon blev lite grinig där ett tag, men till slut somnade hon och sov gott en liten stund. Jespers pappa följde även med dit och sen gick vi och tog en lunch/fika på just eat. Så det var rätt trevligt. Sen krånglade bilen lite men 119:- senare så var även detta löst och det känns skönt! Trodde fan jag skulle bryta ihop när den började krångla..igen..men bara bita ihop! Och som sagt, det löste sig. Var "bara" termostaten som var skrot så att bilen gick upp i värme, SNABBT! Vi kom alltså inte ens ner till stan innan värmen steg till high. Nåja, som sagt, min bästaste bästaste make fixade ju felet ganska snabbt och lätt och det känns skönt!

Imorn ska vi vara hundvakt till sötaste Thea! Malin börjar jobba så vi ska passa henne några dagar i veckan, när det behövs. Resterande dagar ska hennes bror passa henne. Men imorn ska faktiskt vi få rå om henne lite, hehe. Så när jag lämnat Tindra på dagis så går vi iväg och hämtar henne. Tänkte då även passa på att ta en prommis. Lång eller kort vågar jag inte svara på, beror lite på vädret, men en prommis blir det i alla fall. Är sugen på en riktig långis men som sagt, Molly är inget större fan av vagnen hon heller..blir lite grinig innan hon väl somnar. Kan någon förklara för mig varför? Tindra gillade/gillar inte heller att åka men inte f-n orkar man gå runt och bära på Molly hela tiden heller. Nåja, det blir säkert bra.

Nää, nu ska jag alldeles strax lägga huvudet på kudden. Imorn ska jag ju upp själv med ungarna igen! Gud vad jag älskar söndagar när Jesper INTE jobbar!

God natt på er, och sov gott! KRAM!

Kommentarer
Postat av: CLASSY

Jajjamensan :) Härliga bilder!

2010-08-15 @ 23:28:07
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: tarja

Vilken fiffig "matta" det var på den lekplatsen!

God natt på dig med, dröm sött!

2010-08-15 @ 23:33:27
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: CLASSY

Varsegod :) Dom va verkligen jätte söta!

2010-08-15 @ 23:47:30
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman!

Gud vilken busunge Tindra är, hela hon lyser på korten från lekplatsen. Jag är hos gammelmormor och har fått lånat Pelles bärbara så jag har visat henne dina kort och bloggen, hon tyckte att det var jätte kul att läsa och se det du har skrivit, eftersom alla pratar med henne om hur duktig du är. Jag har ringt på några lägenheter och ska och titta på 2 st i eftermiddag så vi får väll se kramar mamma och gammelmormor

2010-08-16 @ 08:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0