Mycket att göra!

Idag har jag endel att göra känns det som. Eftersom att vi åker till Jönköping imorn och blir borta hela helgen. Så, jaa, endel finns att göra.

*Lämna Tindra på dagis
*Duscha
*Åka och handla och köpa ett fotoalbum
*Ladda kamerabatteriet
*Tvätta det som behöver tvättas
*Packa
*Städa undan
*Hämta Tindra

Kanske inte just i den ordningen men det har jag att göra idag. Har laddat den första tvättmaskinen och även en torktumlare. Så jag är på god väg. Snart ska Tindra kläs på och Molly vill vila snart, så fort hon skitit klart, hehe. Sen bär det upp till dagis och sen kan jag ta mig en efterlängtad dusch! Hoppas lite på att Jesper är jättehungrig när han vaknar så att vi kan ta en lunch på dunken. Jag är vrålhungrig men vi har ingenting hemma att äta, haha!

Nää nu får jag sätta lite fart. Men jag skriver mer sen. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0