Sjuk?

Undra om jag håller på att bli ordentligt sjuk nu.. Jag hade ont i hallsen när jag vaknade imorse och igår kände jag mig lite konstig i halsen liksom..sträv eller vad jag ska kalla det. Så det skulle inte förvåna mig om jag åker på nått nu. Då hoppas jag i alla fall att jag hinner bli frisk innan helgen. För nästa helg ska vi ut på äventyr serni! Känns som att hela veckan är fullbokad.

Måndag: Hundvakt och bvc
Tisdag: Träna/promenera när Tindra är på dagis
Onsdag: Vet inte riktigt
Torsdag: Handla det vi behöver ha med oss i helgen, tvätta, packa.
Fredag: Hämta hyrbilen, besiktiga kompisens racebuss (eventuellt), packa in oss i bilen och åka till Jönköping. Där ska vi bo hos fina Marie och hennes barn!
Lördag: Lastbilsmässan på Elmia hela dagen!
Söndag: Hem..

Känns i alla fall som att vi har rätt mycket att göra, hehe. Så jag har inte tid att bli sjuk, och hör sen! Nää, jag som hade tänkt skriva lite mer, men nu vaknade Molly och hon låter lite hungrig faktiskt, hehe. Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra kväll!

2010-08-21 @ 16:29:55
URL: http://fotograbben.se
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Jag som hade tänkt fråga hur veckan såg ut för er och tyckte att vi skulle se till att ses Men då kanske ni inte har tid då?? =/

2010-08-21 @ 20:16:43
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0