2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Köpt en Renault, haha!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade faktiskt inga nyårslöften..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, en hel del faktiskt.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nää, tror inte det..

5. Vilka länder besökte du?
En snabbis i Finland!

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ett jobb!

7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
4 Januari då våran älskade Molly kom!

8. Vad är det bästa som hänt dig år 2010?
Molly, utan tvekan!

9. Största misstaget?

Hmm..vet faktiskt inte.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, lite förkyld har man ju hunnit vara förståss.

11. Bästa köpet?
Bilen skulle jag tro! Och den nya barnvagnen vi köpte i höstas.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag tycker att 2010 har varit ett allmänt bra år om man bortser från smärre missöden.

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Drängarna - Raggare (Kommer nog aldrig glömma Fjordfestivalen 2010, haha!)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lite gladare tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Njutit av stunderna.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tjurat!

18. Hur tillbringade du julen?
Hos svärfar först och hos svärmor sen.

19. Blev du kär i år?
Jag är redan kär!

20. Favoritprogram på tv?
Kvinnors hemliga liv.

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar ingen jag älskar alla! Men såklart finns det personer som älskas lite mindre..

22. Bästa boken du läste i år?

Jag kommer inte ihåg vad den heter nu..men det var Annika Lantz som hade skrivit den..

23. Största musikaliska upptäckten?
Ingen

24. Något du önskade dig och fick?
En bebis EFTER nyår (2009) och det fick jag också, hehe!

25. Något du önskade dig men inte fick?
En utlandsresa för hela familjen, haha!

26. Årets bästa film?

Vet faktiskt inte..har sett en hel del bra filmer..

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Vi käkade på briggen, jag var på dagis med Tindra för att hon hade problem med kisseriet (pga urinvägsinfektion) och sen mös vi bara.

28. De bästa nya människorna du träffade? 
Jag har bara träffat en ny person iår. Vi har dock pratat på msn och internetforum ganska länge innan det. Den personen är i alla fall underbar och jag är glad att jag har henne som vän! Jag pratar alltså om Marie i Jönköping!

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Tjock och pluffsig..dessvärre.. Men det ska det förhoppningsvis bli ändringar på nu!

30. Vad fick dig att må bra?
Min underbara familj!

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

Han som spelar Jacob i Twilight, han är ju het!!

32. Vem saknade du?

Mina vänner från norr..

33. Favoritmånad?
Jaadu..egentligen Januari eftersom skrållan kom då..men jag gillar faktiskt sommaren mer så jag får nog säga Juni!

34. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, men tyvärr kan jag inte ändra på det.

35. Vilka blir dina nyårslöften?
Tror inte jag kommer lägga några nyårslöften. Jag vet att dom alltid bryts efter ett par dagar ändå! Men jag kommer i alla fall försöka lägga av med sötsaker och slisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0