Dåligt väder = dåligt humör

Det är ju full snöstorm här i Uddevalla. Inte vidare roligt om ni frågar mig. Detta resulterade ju i att vi knappast kommer utanför dörren med 2 ungar i en dubbelvagn. Vi hade tänkt åka, hela familjen, till torp. Ta en frukost och handla lite. Men det är svårt när dom inte hunnit/orkat ploga här. Jag är ju dock inte förvånad då vi har världens sämsta snöröjare på detta kvarteret. Därför fick jag tvinga iväg min gubbe som blev på otroligt dåligt humör. Sånt får mig att få otroligt dåligt samvete eftersom vi sagt att vi skulle åka hela familjen. Sen är det ju detta med att åka buss också. Man kan liksom inte bara sticka iväg en snabbis för att handla. En snabbis till affären tar numera minst en timme. Gud vad jag är less på detta nu.

Sen är jag lite orolig för hur jag ska ta hem till och från trollhättan. Det går ju bussar till och från kampenhof men jag ska ju hela vägen upp till kurveröd. Nåja det löser sig. Jag har ju faktiskt 2 ben att gå med men det är nog inte så roligt att gå om detta vädret ska fortsätta. Aja det ger sig Nu måste jag gå och ta Molly i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0