Men vilken skit!

Alltså detta startfältet på melodifestivalen var nog det sämsta jag sett nånsin! Jag tyckte inte någon låt var bra! Nummer 3 var rätt svängig men låååångt ifrån bra! Nää fy, nästan så att man skulle dissa hela melodifestivalen om det ska fortsätta såhär! Herregud säger jag bara, haha! Hoppas att det blir bättre i alla fall..! Hade ju lite förhoppningar om Jessica Andersson då jag gillar hennes röst men hennes låt var ju lika kass den. Nåja. Programledarna? Njaa jag tror nog att Dolphan ska hålla sig till hollywood istället för melodifestivalen. Tycker till och med Petra Mede var bättre (första programmen) och hon var kass. Haha, nä detta är ju pinsamt.. Måns? Sjung istället..

Nu ska jag vara vaken till 23, se om Molly vaknar då (hoppas hoppas), då blir det mat sen sängen för oss båda! För om hon vaknar 23 så blir det nog en lika härlig natt som natten till idag varit. D.v.s bara vakna en gång, moahaha! Men vi får väl se vad som händer.

Nu får jag väl fortsätta se på melodifestivalen för att se vilka som går till globen, haha! Ingen får då min röst i denna omgång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0